سیستم مدیریت ارتباط با مشتری فرکام
CRM که مخفف عبارت Customer Relationship Management ( سیستم مدیریت ارتباط با مشتری ) می باشد ، تاثیر گذارترین سیستم در بالا بردن رضایت مشتری و در نتیجه حفظ مشتریان فعلی و همچنین جذب مشتریان بیشتر است .
نرم افزاری یکپارچه برای مدیریت بیشتر و بهتر مشتری جهت توسعه کسب و کار، با استفاده از امکانات آن میتوانید دید بهتر و دقیق تری نسبت به فرآیند های فروش و تحلیل علت های شکست و رضایتمندی مشتریانتان داشته باشید.
نرم افزار یکپارچه فروشگاهی ، CRM ، باشگاه مشتریان و مارکتینگ را یکجا استفاده کنید ...!
سیستم یکپارچه فرکام farcom
امکانات نرم افزار CRM (سی آر ام) فرکام
- ایجاد پرونده برای هر مشتری
- مدیریت سرنخ های فروش
- مدیریت ارسال و دریافت SMS
- مدیریت کمپین های تبلیغاتی
- سوابق مشتریان
- صدور فاکتور فروش
- آرشیو اسناد و فایلهای کاربران و مشتریان
- بانک اطلاعاتی مشتریان
- ثبت کلیه اطلاعات مشتریان(مانند تاریخ تولد،ازدواج،شغل و ...)
- مدیریت و پیگیری تماسها(تماسهایی که باید بگیرم)
- برنامه ریزی تماس
- امکان مدیریت وظایف و ثبت نوتیف برای هر کدام
- امکان ایجاد و مدیریت یادداشت ها
- ارسال پیامک و ایمیل بصورت تک تک و گروهی به مشتریان
- مدیریت جلسات
- پیگیری جلسات
- امکان ثبت و مدیریت فرصت ها
- امکان پیگیری فرصت ها و تبدیل به سفارش فروش
- امکان مشاهده فرصت ها در قیف فروش
- مدیریت و نظارت بر فرآیند فروش
- گزارشات متنوع از فرایند های فروش
- امکان تعریف،مدیریت مراحل فروش
- تغییر در روال مراحل فروش بر اساس گزارشات تحلیلی
- امکان ثبت فعالیت های نرم افزار بصورت اتوماتیک
- امکان تغییر و تعریف متن پیامکهای ارسال به مشتریان
- تقویم کاری و عملیاتی و ثبت اتوماتیک وظایف،تماسها و .. در آن
- مدیریت پروژه ها و اختصاص تیم کاری به هر پروژه
- یادآوری انجام فعالیت ها در نرم افزار و از طریق SMS
- ارسال نظرات کاربران نرم افزار برای مدیریت بهتر.
- مدیریت تایم شیت کاربران
- مدیریت محصولات
- ارسال ایمیل و SMS
امکانات نرم افزار باشگاه مشتریان فرکام
نرم افزار باشگاه مشتریان ، تمرکز اصلی آن بر روی وفادار سازی مشتریان جهت خرید های مجدد از یک کسب و کار است بر خلاف نرم افزار CRM که تمرکز آن بر روی پیشرفت انجام کار مشتری و پیگیریهای لازم جهت خرید اولیه آن تمرکز دارد، نرم افزار باشگاه مشتریان تحلیل میکند که مشتریان ما چه سلایقی دارند و راه کارهایی برای خرید مجدد مشتری و افزایش تعداد دفعات مراجعه آنها به کسب و کار تمرکز می کند.
- ارسال پیامک تبریک تولد
- ارسال پیامک تبریک سالگرد ازدواج
- صدور کارت هدیه
- ارائه تخفیفات درصدی برای هر مشتری
- داشبورد اختصاصی مشتریان و پیگیری سفارشات خود
- خدمات پس از فروش
- ثبت فعالیت ها و سوابق مشتری